středa 12. října 2016

Kåte damer i Oslo

Birna

Hetero , 29 ar gammel, Stjernetegn: Fisk
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Nysgjerrig og undersøkende. Ønsker å utforske S&M med en som kan sine saker. . .
Om mine matcher: En dominant mann. . .


ama

Hetero , 34 ar gammel, Stjernetegn: Skytte
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Smart og sexy ♥♥♥


Sonya

Hetero , 37 ar gammel, Stjernetegn: Kreps
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: jeg er en Oslojente som søker spenning i hverdagen Liker å være litt kinky av og til og sier ikke nei til nye, spennende leketøy. . Høres det ut som noe for deg, send meg en melding
Om mine matcher: Attraktiv mann, ca 25-55år, som liker å ta kontroll


Heid

Hetero , 24 ar gammel, Stjernetegn: Vær
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: En ung jente i Oslo som ser etter moro. . .
Om mine matcher: Hei alle deilige menn .


mia4160

Hetero , 41 ar gammel, Stjernetegn: Tvilling
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Kåt og villig dame på utkikk etter litt spenning ;)


havernamed

Hetero , 44 ar gammel, Stjernetegn: Skorpion
Distrikt: Oslo
By: Oslo


victorie_bjorge

Hetero , 40 ar gammel, Stjernetegn: Vær
Distrikt: Oslo
By: Oslo


Blomsterpiken

Hetero , 49 ar gammel, Stjernetegn: Vannmann
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: jeg er grei og ren vil kun ha uforpliktet sex Gjerne på hotell eller ute ikke hjemme hos meg er godt erfaren med vanlig sex liker ikke noe som er pervers JEG ER KUN INTERESSERT I NORSKE MENN jeg bor i Porsgrunn kommune. fikk ikke skrevet det på profilen


2XU

Hetero , 22 ar gammel, Stjernetegn: Vær
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Lekeglad jente fra Nord, bosatt i Oslo for øyeblikket. Er student å har flexibel tidsramme. Ønsker å utforske erotikken, å denne deilig verden! Viser gjensidig respekt, diskresjon og tillit, og håper på mange spennende opplevelser og deilige nytelser.
Om mine matcher: *Har en heldig på kroken, dere andre må nok vente ;) *********************************************************************************************** - skriv noe som fanger oppmerksomheten min i en melding i stedet :) ************************************************************************************************ Drømme match. . . - Mann-30-40år, ungsinnet og viril - Høyere (helst endel mer enn mine 168cm) - Erfaren, og villig til å utforske erotikken med meg - Helst litt dominant maskulin mann - Renslig og velstelt - Reflektert, snill og respektfull - Moden, har noe mellom ørene - Åpen og ærlig, der vi finner en god kjemi og god kommunikasjon - Har et sted vi kan møtes, helst ikke langt unna, men jeg er litt fleksibel. * Er også nysgjerrig på par og flerkanter etterhvert :)


Lovegirl

Hetero , 30 ar gammel, Stjernetegn: Vekt
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Jeg er interessert i sex i helgene! 💋💋💋
Om mine matcher: Mann 23-33 år som har seksuell erfaring. Jeg liker menn med selvtillit og følelser for damer.


Rosa

Hetero , 18 ar gammel, Stjernetegn: Løve
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Snill pike som har fått nok av fuckboys. Ute etter en ordentlig gentleman


lovelylrose

Hetero , 34 ar gammel, Stjernetegn: Kreps
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: I am all about long term relationships and strive to establish friendships on a repeat basis. Creating a deeper sense of familiarity allows me to provide enhanced, more personalized experiences all to your personal benefit.
Om mine matcher: I am excited that you are here and remember that we are about to begin a sensual journey that is like no other!


Lille My

Hetero , 18 ar gammel, Stjernetegn: Løve
Distrikt: Oslo
By: Oslo


Norsk kåt kvinne

Hetero , 41 ar gammel, Stjernetegn: Skorpion
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Jeg er en seriøs og hyggelig kvinne, sykepleier. . . ønsker å treffe en snill og gavmild mann for deilige sexstunder . . . 💟


anna

Hetero , 45 ar gammel, Stjernetegn: Vekt
Distrikt: Oslo
By: Oslo


meres1935

Hetero , 38 ar gammel, Stjernetegn: Jomfru
Distrikt: Oslo
By: Oslo


Youngblonde89

Hetero , 27 ar gammel, Stjernetegn: Løve
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: xxx


anna

Hetero , 32 ar gammel, Stjernetegn: Løve
Distrikt: Oslo
By: Oslo


meean_09

Hetero , 23 ar gammel, Stjernetegn: Tvilling
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Letter etter noen jeg kan ha gøy med, og evt vennskap.


suinedis

Hetero , 47 ar gammel, Stjernetegn: Kreps
Distrikt: Oslo
By: Oslo


dame45

Hetero , 47 ar gammel, Stjernetegn: Fisk
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Glad kvinne på jakt etter en hyggelig mann Liker å sex chat med webcam
Om mine matcher: Min mann skal være stilig ;-)


mariehelliksen

Hetero , 21 ar gammel, Stjernetegn: Kreps
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: søker jente til trekant.


himes1

Hetero , 20 ar gammel, Stjernetegn: Skytte
Distrikt: Oslo
By: Oslo


i123498

Hetero , 18 ar gammel, Stjernetegn: Tyr
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Er 18 år og bor rundt Oslo
Om mine matcher: ccc


Silje33

Hetero , 34 ar gammel, Stjernetegn: Jomfru
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Er åpen for det meste livet har å by på, alltid vært sexglad, liker å eksprimentere, og er over middels rampete.
Om mine matcher: Jeg ser etter voksne menn, som er ute etter litt ekstra hygge i hverdagen.


Alice76

Hetero , 40 ar gammel, Stjernetegn: Fisk
Distrikt: Oslo
By: Oslo


Mia

Hetero , 36 ar gammel, Stjernetegn: Jomfru
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om mine matcher: All man, maybe a threesome, take control


piaserdeg

Hetero , 44 ar gammel, Stjernetegn: Vær
Distrikt: Oslo
By: Oslo
Om meg: Kvinne på søken etter noen å tilbringe litt av sommeren med,
Om mine matcher: Hyggelig og varm mann, med god sans for erotikkens kunst.


gaupa

Hetero , 47 ar gammel, Stjernetegn: Tvilling
Distrikt: Oslo
By: Oslo


Žádné komentáře:

Okomentovat